TEMAN TEMAN SEFIKRAH

Wednesday, September 29, 2010

UMNO : MUNAFIQ TAK SUDAH....




Dari hari ke sehari, semakin jelas wajah perkauman yang dimiliki oleh UMNO. Sebelum ini, UMNO menyembunyikan wajah perkaumannya di sebalik topeng PERKASA tetapi kini jelas dan nyata bahawa UMNOlah punca segala galanya.

Kisah komen jahat seorang pengetua sekolah, komen komen berkaitan kehadiran YB DAP ke masjid dan surau, isu kepala babi, isu modul kursus BTN, semuanya mempunyai kaitan dengan UMNO. Sekurang kurangnya, kita akan mendapati UMNO mempunyai hubungan langsung dengan sumber sumber tersebut.

Terkini, penglabelan mat sepet dan mat botol menerusi modul BTN. Ini bukanlah perkara baru tetapi sudah lama menjadi makanan sajian kepada peserta kursus kendalian BTN. Sangat mengejutkan apabila "Kabinet mengarah siasat". Tidak perlulah untuk UMNO berlagak suci dalam hal sebegini kerana masyarakat sangat maklum dengan kebusukan hati serta kejijikan minda milik UMNO.

Muhasabahlah wahai insan......

Jangan cerita panjang. Ibarat kata seorang bekas banduan, PENDEKKAN CERITA DAN PANJANGKAN TANGAN. Tukar undi.

UMNO.......busuklah. Ulama muda UMNO telah menjadi ularmak ularmak dajal yang menjadi syaitan bisu yang melata di atas muka bumi. Daripada mereka munculnya kekeliruan di kalangan masyarakat. Kita bertemu di hadapan Allah swt nanti wahai fathul Bari......anda busuk lagi membusukkan.

No comments:

Post a Comment