TEMAN TEMAN SEFIKRAH

Monday, November 1, 2010

PEMILIHAN PKR - BUKAN LAGI APA KEJADAHNYA TETAPI DAH MACAM HARAMJADAH DAH



Umum mengetahui ketegangan yang menghantui pemilihan PKR. Umum mengetahui kecelaruan pemilihan PKR. Umum mengetahui ketidakprofesionalan pengurusan pengendalian pemilihan PKR.

Satu demi satu masalah timbul dan satu demi satu cover up di buat oleh Saifuddin. Segala galanya kelihatan cool selepas tamatnya mesyuarat agong cabang PKR.

Semua tumpuan tertumpu kepada pemilihan. Awalnya kelihatan sengit dan amat menarik untuk diikuti. Zaid di depan dan dikejar rapat oleh Azmin. Cukup menarik. Malangnya, tak pasal pasal Saifuddin kata salah key in data dan yang sebenarnya Azmin yang di depan.

Terus hilang mood. Takkanlah dalam keadaan serba tegang itu tiba tiba kesalahan key in data ini boleh berlaku? Ini ibarat meletupkan parti sendiri. Sudah terang lagi bersuluh - memang wujud konspirasi dalam PKR. Tukar baju tetapi perangai dan sikap masih macam UMNO.

Jangan sampai rakyat maki hamun PKR. Asyik PKR jer yang dok buat haramjadah sejak menang.

3 comments:

  1. mereka ni umno yg cari tempat kut jalan lain sebenarnya.... mampus pi lah kome

    ReplyDelete
  2. Ramai yang berjuang dengan hati yang penuh ikhlas di dalam PKR tetapi ramai lagi memiliki hati busuk dan buta perjuangan yang membusuk di dalamnya.

    ReplyDelete
  3. mmg aku tgk pemimpin2 dlm PKR nie semua mcm gila harta dgn pangkat jer smpi naik menyampah aku tgk kan gelagat mereka. skang ni aku dah tukar jadi ahli Pas lak..........UMNO smpi mampos lah aku x nak sokong penuh dgn kesialan

    ReplyDelete